Porque los Sueños, sueños son...

Des d'aquell darrer dia, al febrer del 2007, en què escribia i escribia a Blogger... he conegut moltes coses i persones a Loquo, a Facebook, al Born, a Barceloneta, a Cascais, a la platja de Bogatell, a Sants Estació, al Trambaix. He viscut de Rodríguez feliçment, estimant, embogint, nedant, ballant, emborratxant-me, treballlant i cuidant la casa, els meus gats, el meu fill.
Però en realitat tot segueix igual, intento encaixar les peces del trencaclosques que em van regalar quan vaig nèixer. Escolto aquesta gent fantàstica, que desborda vitalitat, afecte i promeses. Explico més del comte. Faig omisions realment importants seguint el meu principi de no mentir mai per emissió. Segueixo buscant a qui regalar abraçades, ballant dia i nit, buscant-me la vida i torno a trobar-la a Desencuentros. http://www.youtube.com/watch?v=Id-rICLjsfI
Som milions i milions de persones damunt de la faç de la terra, però jo un dia vaig somniar amb tú i et vaig escriure. Sorprenentment em vas respondre, pensant alhora que jo no et contestaria, però ho vaig fer. Tot i així, encara no t'he conegut. Després de somniar que estava amb tú, amb un projecte en comú, vaig despertar més ilusionada del comte; i jo seguia estant de Rodriguez, tú seguies vivint la teva vida mentre jo em preguntava si havia estat un somni maravellós.
Ante la duda, la más tetuda- dièu els homes- nosaltres triem el/s qui ens dóna missatges més coherents, el/s qui es deixen endur sense mirar massa endavant, el/s qui no menteixen. I jo m'acomiado dels somnis per tornar a compartir-me, perquè el tros més gran del trencaclosques que he muntat ensenya la meva generositat. I en tinc ben bé per a tres, mentre brindo pel mètode Merxe, que tot el que té de jove ho té d'inteligent i de generosa.

Salut nenes! Segueixo de Rodriguez fins a nova ordre (fotèu-me un clatellot si torno a desviar-me, jejeje).

2 comentaris:

  1. Ha sigut tan pur i directe als sentiments que no he pogut resistir la tentació per trucar-te però el mòbil avui fa tonteries...així que et deixo un missatge pq el vent no s´emporti les paraules...paraules d´amor senzilles i ternes...no en sabíem res.. nena la vida és x vivir-la i tu la disfrutes a tope, ets el CARPE DIEM personificat, ets la disbauixa i la gresca..està molt bé, ens encantes bonica, però cuida´t el cor que només hi ha un i ha de ser per tota la vida.
    Tu saps allò de quan + conec als homes + m´agrada el meu gos?? jajaj
    L´amor el tens cada dia del teu fill, amb el que l´has educat, de la teva familia i de les teves amigues, que volem que segueixis aixií de maca però que et protegeixis una miqueta (només pels malos jaja) Besitos, viva el método Merxe!!

    ResponElimina
  2. Tingues en comte que La Rodriguez no para mai de maquinar, de somniar, dançar i putejar també, ehem, que si és com és... bé, és gràcies a TOTS.
    Però saps que les excepcions confirmen la regla, oi? Això és "tots són iguals", que es compleix gràcies a excepcions exemplars que hem de cuidar com a espècies en extinció, tot s'ha de dir. Brindo avui pel brindis que queda pendent!

    ResponElimina

Digues, digues...